این گزارش تكمیل می شود ،

پیام های تبریک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به رئیس جمهور منتخب

پیام های تبریک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به رئیس جمهور منتخب

به گزارش کارت خوب، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پیام هایی انتخابات مسعود پزشکیان بعنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفتند.


به گزارش کارت خوب به نقل از ایسنا، به دنبال پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیام های تبریک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مجامع فرهنگی و هنری به شرح زیر است:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی نوشت:
انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در بین بهت و اندوه از شهادت آیت الله رئیسی در دو هفته پی در پی برگزار گردید. به منتخب مردم ایران، دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض می کنم و از همه دست اندرکاران انتخابات بخصوص همکارانم در وزارت کشور که آخرین مأموریت دولت مردمی را در نهایت امانت و پاکدستی به اتمام رساندند خدا قوت می گویم. برنده انتخابات رهبری حکیم و فرزانه و امت قهرمان ما بودند که خواب دشمنان برای کاهش مشروعیت مردمی نهضت امام راحل(ره) و نظام برساخته آنرا بار دیگر آشفته کردند. چراغی را که ایزد بر فروزد / گر ابله پف کند ریشش بسوزد

مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی
رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در پیامی، انتخاب «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
در یادداشت کاظم موسوی بجنوردی آمده است:
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور منتخب ملّت ایران
انتخاب شایسته تان با رای قاطع مردم در حماسه‌ی چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری که در جمعه‌ی نیمه‌ی تیرماه رقم خورد، موجی از امید و آرزو پدید آورد و مایه‌ی مسرّت همگان شد. شما تبلور اراده‌ی هم میهنان تان هستید و ضمن عرض تبریک و تهنیت، از درگاه ایزد منّان، توفیق روز افزون تان در نیل به اهداف وطنی را مسئلت می کنم.


این گزارش تا انتهای روز تکمیل می شود



1403/04/16
11:53:01
5.0 / 5
257
تگهای خبر: هارد , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
کارت خوب

کارت ویزیت خوب