نخ نامرئی میان تبلیغات و بودجه در صداوسیما را ببینید
کارت خوب: اینروزها همچنان پخش تبلیغات غیرحرفه ای و حاشیه ساز در صداوسیما را شاهد هستیم؛ از تبلیغ کالاهای بی اعتبار و مضر گرفته تا اجرای نادرست تبلیغ که اتفاقا پخش یکی از آنها (کِرم جوان سازی) در همین این روزها، صدای خیلی ها را درآورده است. مدیران رسانه ملی، اغلب پخش تبلیغات این چنین را به مضیقه بودجه در صداوسیما نسبت داده اند و این که این سازمان مکلف است قسمتی از بودجه مصوب خودرا بوسیله همین تبلیغات به دست آورد؛ اما پرسشی که به میان می آید این که حالا که این سازمان با افزایش بودجه قابل توجهی روبه رو شده، بهتر نیست بر بعضی بخش ها همچون تولید و پخش برنامه ها و خصوصا ساماندهی تبلیغات، تمرکز بیشتری شود؟
۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ۱۱:۴۸:۲۷