یك مقام مسئول اعلام كرد:

جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی تهران لغو شد

جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی تهران لغو شد

به گزارش كارت خوب یك مقام مسئول اعلام نمود: بمنظور پیش گیری از ویروس كرونا، كلیه جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی در تهران تا آخر سال جاری لغو شد.


به گزارش كارت خوب به نقل از پژوهشكده پولی و بانكی، محمدرضا نوری از لغو كلیه جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی تا آخر سال آگاهی داد و اظهار داشت: بمنظور پیش گیری از مبتلاشدن به ویروس كرونا، جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی به سال آینده موكول خواهد شد.
محمدرضا نوری با اشاره به بخشنامه معاونت سازمان امور مالیاتی كشور، تشریح كرد: باتوجه به شیوع بیماری كرونا و تمهیدات اتخاذ شده در سطح كشور، بمنظور جلوگیری از گسترش بیماری و رعایت حقوق مودیان محترم مالیاتی در سطح استان تهران، جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی «اشخاص حقیقی در كلیه منابع مالیاتی» به سال ۱۳۹۹ موكول شد.
وی اضافه كرد: این امر مانع از تشكیل جلسات مزبور به درخواست اشخاص یاد شده نخواهد بود. رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران، از مودیان مالیاتی خواست تا از بازگشت غیر ضروری به ادارات امور مالیاتی اجتناب كنند و در صورت هرگونه سوال مالیاتی با سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۶ تماس گرفته و پاسخ خودرا دریافت نمایند.


منبع:

1398/12/13
13:53:19
5.0 / 5
3868
تگهای خبر: بانك , حقوق , مالیات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
کارت خوب

کارت ویزیت خوب