رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران عنوان كرد :
تسریع دریافت مجوز توسعه زیرساخت دستگاه ها با معرفی املاك مازاد
به گزارش كارت خوب رئیس سازمان مدیریت استان تهران، گفت: دستگاه های اجرایی می توانند با معرفی املاك مازاد و مولدسازی دارایی های راكدشان برای دریافت مجوز توسعه زیرساختهای فیزیكی خود، پروسه كوتاهتری را طی كنند.
به گزارش کارت خوب به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران، جلسه بررسی ۸ ملک پیشنهادی در ارتباط با قانون تعیین تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی مربوط به تبصره ۱۲ قانون بودجه سال جاری با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان دستگاه های اجرایی، در اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان تهران اجرا شد. در این نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اظهار داشت: اگر پروسه تعیین تکلیف املاک مازاد برمبنای قانون بودجه سال ۱۳۹۹ با همراهی دستگاه های اجرایی عملی شود، بطور قطع منافع بیشتری متوجه استان خواهد شد. شفیعی، افزود: تبصره ۱۲ قانون بودجه (تعیین تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی) درواقع برای کمک به دستگاه های اجرایی و کوتاه کردن فرایندها در نظر گرفته شده است و دستگاه های اجرایی در چارچوب این تبصره می توانند با معرفی املاک مازاد خود و مولدسازی دارایی های راکدشان برای دریافت مجوز توسعه زیرساختهای فیزیکی خود، پروسه کوتاهتری را طی کنند و درواقع این قانون تسهیل کننده فرایندها است. وی ادامه داد: این کارگروه متعهد است که اگر دستگاه های اجرایی در فضای استیجاری و یا نامناسبی استقرار داشته باشند بتواند با تصمیمات مدیریتی، فضای اداری استانداردی را متناسب با نیاز و شأن کارکنان دولت تامین کند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اشاره کرد: تعداد قابل توجهی از دستگاه های اجرایی استان فاقد فضای اداری مناسب هستند. ساختمانهای مورد بهره برداری برخی دستگاه های اجرایی استیجاری است و بعضی دستگاه های اجرایی نیز فاقد فضای اداری استاندارد هستند. بدین سبب تامین فضای اداری مناسب برای استقرار دستگاه های اجرایی، یکی از اولویتها در قالب مولدسازی دارایی های دولت می باشد.
منبع: goodcard.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب