تاجران هندی خواهان آتش زدن كالاهای چینی شدند

تاجران هندی خواهان آتش زدن كالاهای چینی شدند

به گزارش كارت خوب كنفدراسیون تاجران هند (CAIT) اعلام نمود كه در ۱۹ مارس برای این كه درسی به چین داده شود، كالاهای چینی را به آتش خواهند كشید.



به گزارش كارت خوب به نقل از مهر به نقل از اسپوتنیك، كنفدراسیون تمام تاجران هند (CAIT) اعلام نمود كه در ۱۹ مارس به جهت اینكه درسی به چین داده شود، كالاهای چینی را به آتش خواهند كشید.
این اقدام بعد از این انجام می شود كه چین درخواست آمریكا، انگلستان و فرانسه، برای تحریم كردن مؤسس گروه تروریستی جیش محمد پاكستان را در سازمان ملل رد كرد.
سازمان كایت كه حداقل نماینده ۷۰ میلیون تاجر است، در اطلاعیه ای اعلام نمود: زمان آن آمده است كه چین تاوان نزدیكی خود به پاكستان را بپردازد. كایت كمپینی ملی را برای بایكوت كالاهای چینی در جامعه تاجران هند به راه انداخته است و از تاجران می خواهد كالاهای چینی را خرید و فروش نكنند.
این بیانیه توسط اشوانی مهاجان، رهبر سازمان سوادشی جاگران مانش، با روابطی نزدیك با حزب نخست وزیر نارندرا مودی، مورد تاكید قرار گرفت. مهاجان درخواست پدر ملت، ماهاتما گاندی، برای بایكوت كالاهای چینی را احیا كرد.
مهاجان توئیت كرد: با درس گرفتن از تاریخ، بهترین راه شكست دادن چین، بایكوت كالاهای این كشور و اقدام قدرتمند دولت در جبهه تجاری است. وی در این توییت خود عكس یك صفحه روزنامه از ۱۹۲۱ را منتشر نمود كه در بخشی از جنبش گاندی بر ضد حكومت استعماری انگلستان، از مردم هند خواسته شده بود لباس های ساخت خارج را به آتش بكشند.
وزیر مالی هند، آرون جایتلی، در مورد هرگونه نتیجه گیری آنی اخطار داد و گفت این یك مساله دیپلماتیك است و هند بعد از تفكر دقیق به آن پاسخ خواهد داد.

1397/12/26
14:50:45
5.0 / 5
4435
تگهای خبر: تحریم , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
کارت خوب

کارت ویزیت خوب