ارتقای سامانه های پیش فروش بلیت نوروزی راه آهن

ارتقای سامانه های پیش فروش بلیت نوروزی راه آهن

به گزارش کارت خوب، مدیرعامل راه آهن با تکیه بر ارتقاء سامانه های پیش فروش بلیت های نوروزی، اظهار داشت: انتظار می رود بهترین خدمات برای پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت عرضه شود و هر مشکلی در این حوزه به فوریت رفع گردد.


به گزارش کارت خوب به نقل از طریق آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، در اولین جلسه ستاد برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۲، اظهار داشت: ایام نوروز فرصت بی نظیری است تا مسافران ریلی که سفرای راه آهن هستند، پیام مثبتی از اکرام و احترام در سفرهای ریلی را به جامعه منتقل کنند.
مدیرعامل راه آهن با ابراز خشنودی از این که حمل و نقل ریلی از اولویت های دولت سیزدهم است، تصریح کرد: حمل و نقل ریلی بخصوص در قسمت مسافری همواره مورد توجه همگان بوده است و وزیر محترم راه و شهرسازی هم در سخنان خود بر اولویت بخش ریلی بر سایر مدهای حمل ونقلی تاکید داشته اند.
صالحی با اشاره به اینکه در ماه گذشته راه آهن توانست از رقم ۲۴ میلیون و ۴۰۰ سفر عبور کند، اظهار نمود: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان سال جاری می توانیم رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق نماییم.
ارتقاء سامانه های پیش فروش بلیت های نوروزی
ارتقاء سامانه های پیش فروش بلیت های نوروزی، از دیگر مسائلی بود که مدیرعامل راه آهن به آن اشاره و تصریح کرد: انتظار می رود بهترین خدمات برای پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت عرضه شود و هر مشکلی در این حوزه به فوریت رفع گردد.
صالحی همینطور ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای نوروز سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته، گزارشی از ایجاد بازار سیاه منعکس نشد و این یک موفقیت برای راه آهن و حوزه ریلی است که ایمن ترین، راحت ترین و به صرفه ترین خدمات حمل و نقل را بدون وجود چنین معضلاتی به مسافران عرضه می دهد.
وی ضمن اظهار امیدواری از این که نکات مطرح شده در این نشست و بهره گیری، یادآوری و اشتراک گذاری تجربیات سنوات گذشته، منجر به سفرهای ایمن و آسوده در روزهای نوروز ۱۴۰۲ شود، اضافه کرد: عرضه برنامه های فرهنگی خاص در روزهای پیک سفرهای نوروزی و هماهنگی با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سایر دستگاههای فرهنگی برای عرضه برنامه های کیفی باید در دستور کار قرار گیرد.
رئیس هیات مدیره راه آهن ضمن تشکر از اقدامات کارکنان این مجموعه در روزهای پیک سرمای زمستانی اظهار داشت: علاوه بر این که در این ایام، ۸۰ کیلومتر افتتاح خطوط ریلی انجام شد، به هنگام بروز مشکلات تمامی همکاران در همه سطوح تلاش کردند تا ضمن مدیریت بحران و حفظ ایمنی، مسافرین کمترین معطلی ممکن را داشته باشند.
او همینطور با قدردانی از زحمات مهمانداران و روسای قطار در این ایام، تصریح کرد: این دسته از همکاران باید در هر شرایطی و بخصوص در شرایط اضطراری، خدمات خویش را با روی گشاده به مسافران عرضه کنند.
مدیرعامل راه آهن با یادآوری این که قطار همچون شهری متحرک با قومیت ها و هویت های مختلف است، خاطرنشان کرد: لازم است تا ضمن خدمت رسانی، بازنمایی مناسبی از فعالیت بخش های مختلف راه آهن صورت گیرد تا مسافران هم در جریان قرار گیرند که از هنگام حرکت قطار از ایستگاه تا رسیدن به مقصد، چه اقدامات و زحماتی صورت می گیرد.
صالحی با اشاره به اینکه از سالهای قبل بیشتر از ۲۰۰۰ میلیارد انباشت تعهدات، فقط در حوزه ناوگان برای راه آهن باقی مانده است، اظهار داشت: متاسفانه راه آهن سال هاست که به لحاظ بودجه به استضعاف کشیده شده است. این در حالیست که با عنایت به این که میانگین سن ناوگان ریلی کشور بیشتر از ۳۰ سال است، به صرف هزینه مناسب برای تعمیر و نگهداری و همینطور نوسازی ناوگان و زیرساخت نیاز داریم.
مدیرعامل راه آهن، نیروی انسانی متعهد و کارآمد و غیرتمند را در زمره مهم ترین دارایی های شرکت راه آهن دانست و تصریح کرد: هرچند که همکاران ما به علت مشغله کاری فراوان به انعکاس و تبیین اقدامات خود تا به امروز به میزان مناسب نپرداخته اند، اما به هنگام وقوع هر نقص کوچک، ضد انقلاب از آن بهره برداری کرده و تلاش می کند تا نشان دهد در کشور کاری به درستی صورت نمی گیرد.
وی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود یادآور شدند باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد و این که تا به امروز در راه آهن به این امر توجه نشده است، ناشی از مظلومیت و تواضع و مشغله فراوان کارکنان شرکت راه آهن برای خدمت رسانی به هموطنان و مسافران ریلی است.




منبع:

1401/11/17
13:07:35
5.0 / 5
421
تگهای خبر: اینترنت , بازار , پرداخت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
کارت خوب

کارت ویزیت خوب