رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران عنوان كرد :
تسریع دریافت مجوز توسعه زیرساخت دستگاه ها با معرفی املاك مازاد
به گزارش كارت خوب رئیس سازمان مدیریت استان تهران، گفت: دستگاه های اجرایی می توانند با معرفی املاك مازاد و مولدسازی دارایی های راكدشان برای دریافت مجوز توسعه زیرساختهای فیزیكی خود، پروسه كوتاهتری را طی كنند.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۴:۴۸:۵۷