گمرك ایران:

سرویس سامانه توسعه تجارت از 8مرداد به استعلامات گمرك پاسخ نمی دهد

سرویس سامانه توسعه تجارت از 8مرداد به استعلامات گمرك پاسخ نمی دهد

به گزارش كارت خوب گمرك ایران در اطلاعیه ای اعلام نمود: سرویس ارائه شده توسط سامانه توسعه تجارت از روز 8 مرداد ماه به استعلامات گمرك پاسخ نمی دهد.



به گزارش کارت خوب به نقل از مهر، گمرک ایران در اطلاعیه ای درباب عدم پاسخگویی سامانه توسعه تجارت به استعلامات گمرک و مشکلات پیش آمده برای تجار، اعلام نمود: سرویس ارائه شده توسط سامانه توسعه تجارت از روز ۸ مرداد ماه به استعلامات گمرک پاسخ نمی دهد و این در حالیست که هیچ مشکلی در سامانه گمرک وجود ندارد.
در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به برخی مشکلات پیش آمده برای تجار از مورخ ۹۹/۰۵/۰۸ گزارش مربوطه، جهت اطلاع مخاطبین محترم به شرح ذیل تقدیم می گردد:
۱- مطابق رویه موجود کشور، تجار نسبت به ثبت سفارش کالا در سازمان توسعه تجارت اقدام می نمایند.
۲- تجار محترم نسبت به اظهار کالا بر اساس ثبت سفارش کالا به گمرک اقدام می نمایند.
۳- سامانه گمرک، ثبت سفارش را بر اساس اظهارنامه مستهلک می نماید.
۴- سامانه گمرک بعنوان استفاده کننده اطلاعات ارسالی از طرف سامانه توسعه تجارت است.
۵- از تاریخ ۹۹/۰۵/۰۸ سرویس ارائه شده توسط سامانه توسعه تجارت به استعلامات گمرک پاسخ نمی دهد.
تصویر ذیل گزارش ستاندن شده از سامانه های بالادستی است که نشان میدهد درخواست های ارسالی توسط گمرک از سامانه توسعه تجارت پاسخ داده نمی گردد.
۶- پیگیری ها نشان میدهد به سبب تغییر پیمانکار سازمان توسعه تجارت، امکان پشتیبانی از سرویس ارائه شده آن سازمان وجود ندارد.
۷- سازمان توسعه تجارت در حال ارائه سرویسی مبتنی بر سرویس ارائه شده با بهره بردن از پیمانکاران جدید است.
۸- گمرک جمهوری اسلامی از وقفه ی به وجود آمده بعنوان قسمتی از دولت جمهوری اسلامی ایران از تجار محترم بعنوان خط شکنان مقابله با تحریم عذرخواهی می کند و آمادگی خودرا برای کمک فنی به سازمان توسعه تجارت اعلام می دارد.



منبع:

1399/05/13
22:32:19
5.0 / 5
588
تگهای خبر: تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
کارت خوب

کارت ویزیت خوب